aku aneh ,nukilan ku pelik ,ceritaku janggal , tidak perlu heran, biarkan ku telan . muahahaha :D

Wednesday, March 16

im not a loner :p

          HAAAAAHAHA , hari ini aku datang sbgai pemerhati yg setia . ksunyian d rumah serta kebusanan mmbuat kn aku hnya dudok diam & peka thadap pndengaran srta pmerhatian ku . aku melihat d sisi ku .. ada abg sdg nyenyak tido d ulit mmpi indah.. smbel itu kdengaran bnyi rabit mkn karot lahir dr mulut ny . aku tertawa sendiri . aku melihat d luar jndela pula , kelihatan ngah aku sdg mgeluarkan kata2 amarah ny namun ngah ku maintain klihatan ayu wlupun sdg marah :p . aku tertawa lagi .. stelah itu , suasana skali lgi kmbali sunyii .. aku bsendirian lagi .. namun ia x akan lama .. aku pasti ! kerna aku yakin psti kdengaran lagi suara2 yg mnceriakan pelangi hidupku , malah sbentar lagi aku akan bgembira bsama teman ku  .. nntii , aku akn sinari hidup ku dgn gelak tawa ria b'sama mreka .. aku tau , aku x berseorangan .. kerna akuuuu  adaa  MEREKA <3 :))
          
            
              

2 comments:

  1. kasut aku mana kat dalam gambar tu? hahaha XD

    ReplyDelete
  2. nok da gmba tengkorak ya may .. stuju x ? heheh :p

    ReplyDelete

diam n listen :)